Pagina's

zondag 22 juni 2014

Sjaal en sokken

Wow, het is lang geleden dat ik hier nog geweest ben... Het gewone leven nam het even over. Ik heb ondertussen niet stilgezeten. Hieronder een paar sokken een sjaal die van de pennen gerold zijn... Nu heb ik bijna alle wips van de challenge af, enkel de zakken moet ik nog op het blauwe vest naaien.

Wow, it's been a long time since I've been here ... Ordinary life took a moment. Meanwhile I have been busy. Below a pair of socks a scarf of the pins are rolled ... Now I've been finishing all my WIP's I just have to sew the pockets on the blue vest.





6 opmerkingen:

  1. gelukkig dat je toch nog met wolletjes bezig kon/kan zijn.
    de sjaal is erg mooi, een prachtig patroon zit er in.
    en sokken, ja wat zal ik zeggen, die blijven mooi want ik weet hoe lekker ze aan iemands voeten zullen zitten ;-)
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sokken!
    Wat me opvalt, is dat de streepjes gelijk lopen.
    Vaak zie je bij zelfgemaakte sokken, dat de streepjes niet samen lopen.
    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind vooral de vorm van de sjaal heel mooi. Welk patroon heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Dominique, het is een patroon van Ágnes Kutas-Keresztes, het heet "Lily Magnolia" en je kan het kopen via Ravelry (http://www.ravelry.com/patterns/library/lily-magnolia).

      Groetjes,
      Ellen

      Verwijderen
  4. Prachtige sjaal! Sokken staan ook nog op mijn wishlist om eens te gaan maken, maar ja, wat staat er eigenlijk niet op? :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Laat je eigen blogadres achter zodat ik ook bij jou eens een kijkje kan komen nemen!