Pagina's

dinsdag 3 februari 2015

WIP-Challenge 2015 #3

Na heel wat getwijfel heb ik de cardigan uit het vorige berichtje toch maar uitgehaald. Het garen was niet meer bruikbaar en de rest van de bolletjes gaan terug de voorraad in, wachtend op een ander projectje. Ondertussen heb ik niet stilgezeten, ik weet dat ik hier veel te weinig kom, maar brei- en haaktijd gaat nog altijd voor op blogtijd.  Ik maakte op de avondschool deze sjaal af. Een eenvoudig patroontje, maar die oneindige rijen gerstekorrel waren prima voor tijdens tv-avondjes waarbij je toch de serie of film moet kunnen volgen.

After some hesitation I frogged the cardigan from the previous message. The yarn was no longer usable and the rest of it will go back in the stash, waiting for another little project. Meanwhile, I have keep working on my WIP's. I know I haven't been here for a while, but if I have to choose between knitting and blogging...knitting it is... Still, I made this shawl in eveningschool.  A simple pattern, but endless rows of moss-stitch  were great for TV during evenings where you still need to follow the series or movie.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Laat je eigen blogadres achter zodat ik ook bij jou eens een kijkje kan komen nemen!