Pagina's

zaterdag 28 januari 2017

WIP - Babydekentje in wafelsteek

Ondertussen ben ik aan het laatste deeltje begonnen, de gekleurde strepen zijn gehaakt. Nu rest enkel nog het laatste deeltje grijs. Ik ben er heel tevreden mee. Een rand ga ik er niet omhaken, het loopt mooi recht en de randen zien er goed uit, meer moet dit voor mij niet zijn...

Ik weet alleen nog niet of ik hem ga houden, iemand uit de familie/vriendenkring vond het heel mooi en die verwachten in februari een kleine spruit... Misschien geef ik hem wel weg als't een meisje is. Of vinden jullie dat ie ook voor jongens kan?

1 opmerking:

  1. Wauw erg mooi! Kan ook prima voor een jongen hoor, erg mooi die kleurtjes zo bij het grijze.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Laat je eigen blogadres achter zodat ik ook bij jou eens een kijkje kan komen nemen!