Pagina's

zondag 18 januari 2015

WIP-Challenge 2015 #2

Twijfel, twijfel, twijfel....

Ik ben vol goede moed begonnen aan mijn moina cardigan, ik had het achterpand al af, en maakte gisteren het linkervoorpand af, dat blijkt nu 3 cm langer te zijn, meetfoutje??? Normaal zou ik de hele zwik uithalen en hem in één geheel breien of het voorpand terug uithalen, maar het garen is verschrikkelijk om mee te breien, het is zalig zacht (met zijde) maar het is een soort "kokergaren" waarbij de buitenkant mooi en zacht is (en verschrikkelijk snel haakt achter vb. een droog plekje op je huid) en de binnenkant bestaat uit iets wit synthetisch...hierdoor trekt de buitenkant soms in stropjes (zie foto). PS. Dit zou de 3e keer zijn dat ik het uithaal....


Wat zouden jullie doen?




2 opmerkingen:

  1. Kan je niet gewoon van de achterkant dan steken opnemen en de onderzijde verlengen? Of zit er een boord aan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dat gaat jammer genoeg niet, ik ben te laat begonnen met minderen en dat komen de "ruffels" onderaan niet uit.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie! Laat je eigen blogadres achter zodat ik ook bij jou eens een kijkje kan komen nemen!