Pagina's

donderdag 4 juni 2015

Summer Impressions

Ik maakte vandaag mijn Summer Impressions af. Alweer een sjaal naar een prachtig patroon (Impressions) van Agnes Kutas. Ik maakte hem met een voor mij nieuw garen, Louisa Harding Azalea. Een zalig zachte katoen. De sjaal zelf verbruikte 3 bollen en 3 gram van een 4e bol, ik kwam net te kort bij het afzetten van de rand.

Today, I finished my Summer Impressions. Another shawl made from a pattern of Agnes Kutas, such a wonderfull designer.. I made it a new yarn, Louisa Harding Azalea. A delightful soft cotton. I used 3 balls of yarn and ran out of it, a few inches before the end. So I had to use 3 grams of a 4th ball.




3 opmerkingen:

  1. Mooi geworden ! Jammer van die 4de bol, gelukkig had je die nog liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, maar het aantal meters klopte wel met het patroon, dus ik was erop voorzien. Ik heb altijd de neiging om te veel te kopen, ooit een trui "verknald" door een bol te weinig en de boordjes in een andere kleur te moeten doen.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie! Laat je eigen blogadres achter zodat ik ook bij jou eens een kijkje kan komen nemen!