Pagina's

zondag 30 oktober 2016

AFFO - Vanilla Latte sokken & de Wannabe-Bernadette

Stilaan komt er wat regelmaat in het slaappatroon van onze dochter. Dat betekent brei-tijd voor mama, elke avond een halfuurtje tot een uurtje of zelfs anderhalf uur tegenwoordig. Ik start volgende week terug te werken dus zal het toch weer minder zijn maar ach, een half uurtje me-time moet er gewoon zijn.

Ik maakte de sokken af en ook de mohair vest (die lijkt op de Bernadette, en nee, de hype is nog niet over) voor m'n zus maakte ik af.






Nog een projectje te gaan dat ik opzette voor januari 2016, de Miss Wooly... Ik moet er enkel de pootjes nog van haken, zou die nog afraken voor 31 december? We zullen zien...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Laat je eigen blogadres achter zodat ik ook bij jou eens een kijkje kan komen nemen!